Direktlänk till inlägg 24 februari 2011

Ett

Av Carpe Noctem - 24 februari 2011 23:03

Jag börjar om på nytt och väljer att ge livet, mig själv och bloggen en ny chans. Den här bloggen skapas inte för att ge dig en direkt inblick i mitt liv, utan för att ge mig en möjlighet att få skriva ner och ventilera mina tankar för mig själv. För att göra dig ännu mer besviken, så kommer jag till en början vara anonym. Inte för att jag inte står för vem jag är, mina handlingar och mina tankar, utan för att det är ingen nödvändig information för dig som läsare. Antingen har du hittat hit för att du själv har fått adressen av mig, eller inhalkandes på ett bananskal - oavsett är du välkommen hit, men söker du en öppen och offentlig blogg med människor som utlämnas sig själva så kan du googla ordet blogg för att sedan välja och vraka.


On my mind;

Igår pratade vi för första gången om framtiden på allvar, ett samtal som jag både har längtat efter och fruktat. Men när D låg intill mig och sa de ord jag visste skulle komma så kände jag mig på något sätt ändå trygg inombords. Han sa till mig att han inte ville kräva att jag skulle släppa hela mitt liv för att följa med honom i en flytt till en okänd stad, men jag sa vad jag har känt de senaste två månaderna:


"Om jag lämnar det jag har här, kommer jag sakna det något fruktansvärt, men jag vet att jag alltid kan komma tillbaka. Om jag stannar kvar här utan dig, kommer jag alltid undra vad jag förlorade och veta att jag ångrar mig."


Jag vill vara med dig, jag har aldrig känt mig så här säker i hela mitt liv. Jag har haft långa förhållanden som inte har gett mig något, men du har gett mig så mycket. Jag vill inte stressa in i någonting, men framtiden kommer krypandes och vi måste vara realistiska. Du vet att du bara behöver säga till, jag följer dig vart du går.



/Med kärlek

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Tio

Av Carpe Noctem - 19 juni 2011 21:47

Jag önskar att ord inte betydde så mycket eller att tystnad sårade så hårt.  ...

Nio

Av Carpe Noctem - 3 maj 2011 15:15

Jag kom precis till insikt med mig själv. Även om det stödjer uttalanden i det förra inlägget så känns det lite lättare mitt i tentaångesten.     - Varning för ett långt och kanske onödigt inlägg -   Jag har två bröder, en helbror och en ha...

Av Carpe Noctem - 3 maj 2011 12:17

Jag borde plugga. Jag borde verkligen plugga. Men en obekväm känsla i magen hindrar mig och tar ifrån mig hela min koncentrationsförmåga.    Jag är hemma igen. Det känns bra och dåligt på samma gång. Jag har haft en riktigt bergochdalbana under m...

Sju

Av Carpe Noctem - 28 april 2011 19:16

Nu är det bevisat. Det är något fel på mig. Jag kan inte förklara det själv, det är bara en känsla. Otacksamhet mot det jag har, en önskan om någon med samma mål och ett behov av förståelse. Utan förståelse kan ingen lära känna mig och förstå varför ...

Sex

Av Carpe Noctem - 7 april 2011 21:45

En dag kvar. Så mycket som jag längtar efter D's närhet, doft och kropp. Jag behöver hans trygghet, jag saknar hans kärlek och all bekräftelse han ger mig. Normalt sett är jag väl inte direkt känd för att söka andras bekräftelse, men det har hänt myc...

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
<<<
Februari 2011 >>>

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards